Реклама

9 листопада 2009 р.

Як автоматично створити зміст документу в MS Word

1. Визначити назви розділів і параграфів та їх підпорядкованість.

2. Виділити назву кожного розділу та вказати для нього стиль Заголовок 1:



Виділити назву кожного з параграфів та вказати для них стиль Заголовок 2:



Вигляд кожної назви можна вільно змінювати. Шрифти, нариси, колір, інтервали, усе як звичайно. Але назва обов’язково повинна мати відповідний стиль. Таким чином назви кожного з розділів матимуть стиль Заголовок 1, а назви кожного з параграфів – Заголовок 2. Якщо параграфи містять підпункти, то для них можна вказувати стиль Заголовок 3.

3. Встановити курсор у місце, де повинен бути зміст, та обрати меню Вставка Ссылка Оглавление и указатели (у старіших версіях MS Word просто Вставка Оглавление и указатели):


4. З'явиться вікно Оглавление и укзатели. На вкладці Оглавление встановити параметри змісту (у більшості випадків нічого змінювати не потрібно). Натиснути кнопку ОК.




 5. У документі автоматично з'явиться зміст на кшталт:


6. Номер сторінки, з якої починається параграф у змісті виставляється автоматично. Якщо ви змінили документ (додали чи вилучили фрагменти тексту з параграфів, змінили їх назви), то зміст потрібно оновити. Для цього натискають праву клавішу мишки на змісті і у меню, яке з'явиться, обирають пункт Обновить поле:


7. З'явиться вікно Обновление оглавления:


Якщо в результаті ваших дій змінилися лише номери сторінок, з яких починаються розділи та параграфи, то можна обрати команду обновить только номера страниц. Якщо ж були змінені назви параграфів, то потрібно обрати команду обновить целиком.

P.S. Оформлення стилями заголовків та власне тексту має багато переваг. Зокрема, якщо ви правильно розмітили заголовками назви параграфів, то ви можете скористатися Схемою документу. Для цього оберіть меню Вид - Схема документа:
 

Зліва від документа з'явиться сіра смуга з назвами розділів і параграфів, які ви позначили відповідними стилями (Заголовок 1, Заголовок 2 тощо):


Тепер дуже зручно переходити від одного параграфа до іншого одним натиском мишки по відповідній назві у Схемі документа. Звичайно, переваги відчутніші для великих документів зі значною кількістю структурних одиниць - дипломних, дисертацій та ін.

8 коментарів:

  1. Давно цим користуюся і вчу студентів. А згадаю ті часи, коли мучився з змістом.

    ВідповістиВидалити
  2. Дізналася багато цікавого_))))

    ВідповістиВидалити
  3. неможу зробити зміст в microsoft ofis

    ВідповістиВидалити
  4. дякую, так класно ) раніше не знала )))

    ВідповістиВидалити
  5. Велике спасибі за зрозуміле пояснення! Виявляється, створити автоматичний зміст дуже просто.

    ВідповістиВидалити
  6. незрозуміла всеодно

    ВідповістиВидалити